Intră în contCont nou

Stimați membri,


Vă anunțăm că, pentru rezolvarea operativă a unor probleme asupra cărora considerăm că trebuie să fiți consultați, am configurat un program de dialog și vot electronic, pe care vă rugăm să-l accesați, urmând procedura indicată aici.

Apreciem că acest sistem este necesar și util, având în vedere numărul mare de membri, costurile ridicate și dificultățile organizării adunărilor generale, urgența unor proceduri necesare și faptul că acest sistem permite exprimarea directă a fiecăruia, în timp ce votul prin delegare 1/50 diluează opinia personală.

Deocamdată, temele urgente care presupun vot sunt:

  • aprobarea Raportului de activitate, în vederea publicării în Monitorul Oficial al României;
  • aprobarea Bilanțului contabil și a contului rezultatului exercițiului pe anul 2016;
  • reconfigurarea Consiliului Director, ca urmarea a pensionării/retragerii/decesului unor membri;
  • hotărârea asupra repartizării excedentului pe anul 2016, în valoare de 258.615 lei.
    • După cum puteți remarca, avem un bilanț pozitiv.
    • Asupra excedentului, Consiliul Director propune ca acesta să fie repartizat în rezervă, spre a fi utilizat în 2017.
  • acordarea, începând cu 01.06.2017, a drepturilor prevăzute în ROF în sumă fixă, proporţional cu vechimea în Asociaţie.

Rugăm ca votul să fie exercitat până pe data de 12.05.2017, inclusiv.


Vă mulțumim!

Votează

Pentru a putea vota, te rugăm să te autentifici sau urmează instrucțiunile pentru a vota fară cont!
Perioada de votare:
-
Tema supusă votului:
Momentan nu există nici o temă supusă votului!