Persoanele care doresc să obţină calitatea de membru al Asociaţiei de Caritate din Armata României – CAMARAZII trebuie să completeze formularul de înscriere, apoi să-l trimită pe adresa asociaţiei.
După ce solicitarea se analizează în Consiliul Director şi se virează în contul asociaţiei contribuţia financiară, se eliberează şi se transmite pe adresa solicitantului documentul prin care se atestă calitatea de membru al asociaţiei.
Descarcă AICI formularul de înscriere
COTIZAȚIA ANUALĂ:
Începând cu data de 01.01.2025, Consiliul Director a stabilit, atât pentru accesul în Asociaţie, cât şi pentru membrii existenţi, următoarele cuantumuri ale cotizației anuale:
-
- Generali – 500 lei;
- Ofiţeri cu grad superior și funcție de conducere – 400 lei;
- Ofiţeri cu grad superior, fără funcție de conducere – 350 lei;
- Ofiţeri cu grad inferior– 300 lei;
- Funcționari publici – 250 lei;
- Maiştri militari și subofiţeri– 250 lei;
- Soldaţi/ gradaţi profesionişti și personal civil contractual – 200 lei;
- Elevi/studenţi din instituţiile militare de învăţământ – 100 lei;
- Persoane din afara Ministerului Apărării Naţionale – 250 lei.
Pentru păstrarea calităţii de membru, persoanele care au încheiat raporturile de serviciu/ de muncă cu Ministerul Apărării Naționale au obligaţia de a achita cotizaţia corespunzătoare categoriei de personal din care au făcut parte în timpul activității profesionale.
Achitarea cotizaţiei anuale se face până la data stabilită de ANAF pentru depunerea Formularului 230- ,,Cerere privind destinația sumei reprezentând 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii și din pensii”. Asociația poate aproba plata retroactivă a cotizației, dar dacă membrul în cauză solicită un drept specific în termen de 1 an de la data plății, analiza cererii se efectuează prin luarea în calcul a situației de dinaintea plății retroactive (cu consecința reducerii vechimii sau a respingerii cererii, după caz).
Începând cu data de 01.01.2025, în conformitate cu hotărârea Consiliului Director, grila de proporționalitate privind acordarea drepturilor care se acordă proporțional cu vechimea în asociație, conform prevederilor Regulamentului privind organizarea și funcționarea asociației (ROF), se prezintă astfel:
- 100 % – pentru membrii înscriși în perioada 2008-2011;
- 80% – pentru membrii înscriși în perioada 2012-2016;
- 60% – pentru membrii înscriși în perioada 2017-2021;
- 40% – pentru membrii înscriși în anul 2022-2024 (cei cu vechime mai mică de 1 an nu beneficiază de drepturi financiare specifice membrilor).


